PROVÁZEJÍCÍ ŘEDITEL PRO LEADERY ŠKOL

Individuální podpora pro ředitele leadery a vedoucí pracovníky škol,
která pomáhá zvládat výzvy praxe, rozvíjet leadership a vytvářet udržitelnou změnu ve škole. Naši průvodci znají vzdělávací prostředí i firemní zkušenosti, které umí sdílet.


Jedinečný individuální rozvojový program určený pro ředitele škol, zaměřený na posílení jejich sebedůvěry, schopnosti být leaderem pro svou školu s nadhledem, i podporu osobní pohody. 

  1. Průvodci jsou lidé jak s certifikací, tak i s dlouholetou praxí ve vzdělávání a vedení firem, kteří přinášejí nadhled na reálné výzvy v prostředí škol. 
  2. Setkání poskytují prostor pro reflexi, zpracování složitých situací i rozvoj vůdčích kompetencí – prostřednictvím strukturovaných koučovacích setkání a mentoringu a systémového pohledu.

ZAŽIJTE PŘÍNOSY PROVÁZENÍ V PRAXI

Provázení nabízí bezpečný prostor pro důvěrný rozhovor, hledání řešení a osobní i profesní růst. Vhodné jak pro začínající, tak zkušené ředitele. Nemusíte na všechno být sami!

  • Individuální sezení probíhá online nebo osobně, podle potřeb účastníka
  • Délka a cena - základ je 60 minut individuálního setkání za 1 500 Kč. 

  • První úvodní půlhodinová (slaďovací) konzultace je bezplatná.

  • Naše provázení se opírá o tři přístupy, které se navzájem doplňují, koučink, mentoring, systemický přístup.

  • Nabízíme i balíček 8 setkání na rozvojová témata (Vize a strategie, Role ředitele, Zpětná vazba, Cíle a změna, Tým a delegování, Projekty a procesy, Práce s tělem a hlasem, Komunikace a PR) 

Napište – a dovolte si změnu, která vás podpoří 🎯🗝️✨

Podpora tvořivé a pozitivní vedení: Spokojený a vyrovnaný ředitel je inspirací – podporuje rozvoj žáků i kolegy a vytváří otevřené prostředí ve škole.

Co leader školy s provázejícím ředitelem může otevřít za otázky?
  • Tým školy – budování důvěry, spolupráce a role jednotlivých členů

  • Marketing a PR školy – komunikace s rodiči, veřejností a budování image

  • Vizi a strategie školy – formulace směřování a jeho ukotvení v praxi

  • Sebereflexi a profesní růst – osobní leadership, profesní identita

  • Komunikaci a zpětnou vazbu – hospitace, efektivní rozhovory i v náročných situacích

  • Time management a priority – zvládání času a zátěže

  • Zvládání stresu a emoční odolnost – prevence vyhoření

  • Motivaci a rozvoj pedagogů – jak vést tým k vnitřní motivaci

  • Inovace a zlepšování výuky – jak tvořit prostor pro změnu a růst

Naše metody, náš přístup

🔹 Koučovací přístup: Partnerská spolupráce zaměřená na rozvoj potenciálu jednotlivce. Kouč klade otázky, které vedou k hlubší sebereflexi, novým vhledům a vlastnímu hledání řešení.

🔹 Mentoringový přístup: Sdílení zkušeností, praktických rad a osvědčených postupů v oblasti vedení školy. Mentor přináší inspiraci a oporu ze své praxe vedoucího pracovníka v oboru školství a řízení.

🔹 Systemický přístup: Vnímání školy jako celku – vztahů, struktur a dynamik. Pomáhá hledat řešení, která vedou k dlouhodobé udržitelnosti a celkové kultuře školy.